miercuri, 16 aprilie 2014

Jucarii din nou

Se apropie sarbatorile pascale iar pe mine de vreo doua saptamani m-a "virusat" febra amigurumi si m-am hotarat sa crosetez cateva modele de jucarii specifice acestor sarbatori. 

Ieri dupa ce am lucrat cate ceva prin casa, m-am gandit sa mai mesteresc ceva. Am dorit sa caut un model dragut si rapid de facut, pentru ca mai am si alte lucruri de facut. 

Cautand pe internet, am gasit aici o oita, pe care am inceput sa o crosetez fara sa stau prea mult pe ganduri. 
Acum Domnul Iepurila si Galbenus au o noua partenera de joaca, pe oita Dolly.


3 comentarii:

  1. Oh Cristina, How cute!!! Thank you so much for sharing!!! Would you mind if I shared a picture of your little lamb on my blog? I would link to you and your blog with it, of course! :) Hugs and Blessings, ♥Anita

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello again Cristina! I just wanted to come by and let you know that I featured you and your little lamb on my blog today! :) You can check it out here: http://aseknc.blogspot.com/2014/04/featured-friend-cristina.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much Anita for sharing my little lamb on your blog.

      Ștergere